Facebook Badge

shopping jom =)

Friday, December 25, 2009

.:finally-P:.

Posted by aienn at 9:24 AM 0 comments
Keja pling berfaedah aku cuti tok...
16 disember ria g test ngn jpj..
nebes doe~
nsib dpt juak ku meniti titian ya..eheh..yay!

sik la aku tunggang moto secara haram gk...sik tkut ngn polis gk..


next year..mok ambik keta gk..

Description

Sunday, December 20, 2009

*your moTHer*

Posted by aienn at 11:10 PM 0 comments
-mY mOtHEr~
Description


Who should I give my love to?
My respect and my honor to
Who should I pay good mind to?

After Allah

And Rasulullah


Comes your mother

Who next? Your mother
Who next? Your mother

And then your father


Cause who used to hold you

And clean you and clothes you

Who used to feed you?
And always be with you

When you were sick

Stay up all night

Holding you tight

That's right no other

Your mother (My mother)

Who should I take good care of?
Giving all my love
Who should I think most of?

After Allah
And Rasulullah
Comes your mother

Who next? Your mother

Who next? Your mother

And then your father


Cause who used to hear you

Before you could talk
Who used to hold you?

Before you could walk

And when you fell who picked you up

Clean your cut

No one but your mother

My mother


Who should I stay right close to?

Listen most to

Never say no to
After Allah
And Rasulullah

c/o Comes your mother

Who next? Your mother

Who next? Your mother

And then your father

Cause who used to hug you
And buy you new clothes

Comb your hair

And blow your nose

And when you cry

Who wiped your tears?

Knows your fears

Who really cares?

My mother


Say Alhamdulillah

Thank you Allah

Thank you Allah

For my mother.

Translation lagu:


siapa yang patut saya sayangi?

hormati dan kasihi,
iapa yang patut saya fikirkan setiap masa,

selepas Allah..

dan Rasulullah...


c/o Tentulah ibumu, siapa lagi?
ibumu
siapa lagi?
ibumu
barulah ayahmu

kerana siapa yang menyokong
kamu
bersihkan kamu dan pakaikan baju untukmu
siapa yang menyuapmu dan sentiasa bersamamu

bila kamu sakit,

siapa yang berjaga sepanjang malam

memelukmu erat
betul tu...
siapa lagi
kalau bukan
ibumu


siapa yang patutku jaga baik-baik

berikan seluruh kasih sayngku

siapa yang patut saya fikirkan pling byk

selepas Allah..

dan Rasulullah...


*bridge c/o


kerana siapa yang mendengar kamu

sebelum kamu boleh berckap
kerana
siapa yang memegangmu
sebelum kamu boleh berjalan
dan bila kamu jatuh siapa yang ambil kamu

bersihkan lukamu

tiada lain lagi selain dari ibumu
ibumu..
siapa yang patut bersamaku setiap masa?

dengar nasihatnya paling selalu?

tak boleh katakan tidak kepadanya
selepas Allah

dan Rasulullah


*bridge c/o

Kerana siapa yang selalu memelukmu

dan belikan pakaian baru untukmu

sikat rambutmu dan

hembuskan hingusmu...
dan bila kamu menangis
siapa yang lap air matamu?

tahu akan ketakutanmu..

siapa yang paling mengambil berat tentangmu?

ibuku...


Katakan Alhamdulillah...
Terima Kasih Allah

Terima Kasih Allah

untuk Ibuku...


Cuba hayati betul2 lirik lagu tok....

terasa mok menangis jak~
uhu...
mom is the best gift from Allah for us~
pray for them...

Sory aaa mun byk glak manchai kata kawan ku sorg ya..
tapi manchai sikit2 sekpa.. v(^.^)v

With all myLove to my mom,


Thursday, December 17, 2009

thanks buddy~

Posted by aienn at 1:49 PM 0 comments
The power puff Girl
bubbles,blossom and buttercup


powerpuff~


walaupun bdayku sudah berakher....
tapi aku still juak pat adiah....
kwn sekolah men aku dolok bagi...
ingt juak nya katon kesukaanku...
The Power Puff Girl...

Yup...
maybe rami sik tauk,
aku suka katon glak...
aku pnde lukis katon tok dlok...

p dah lmk dah sik lukis...
jadi sik kck dah..

ok...
tok yg aku dapat...
dlm kotak besar....
malu nana ngembaknya dari pos opis k moto..
kesian nana...
ehe....

i like it buddy...thanks... (^ . ^)
tok koleksi powerpuff aku~


then aku teringt lagu powerpuff yg aku suka dlok...
mun sik slah aku
"just in time trying to save the world,
we made it just in time;
the powerpuff girl"

ok la...sekian~


Love from,


Sunday, December 13, 2009

*mimi was married*

Posted by aienn at 2:11 PM 0 comments
...2 sudah kawen...
4 lagi tinggal



Siti Shamimi and Nik Rohaizek








posto2....
kad kawen dah smpe...
sapa kawen?
mimi..nya sendiri anta...

mimi : MUN SIK DATANG SIAP!
aku: HAHAHA..BGUS TARIKH O...

mimi: AOK EYH...BDAY KITK..HEPY BDAY..AWAL WISH TOK

aku : MAKSEH MI


then mimi un berlalu ngn bkl laki nya tek..
wa..bertuah aku..
hehe

semalam...
mimi akad nikah..
pling best...time bday aku gk ya..
pandai mimi pilih tarikh..
sik sgka pulak mimi lok kawen kan..
diam2 mimi tok...
sik lmk g bday mimi pulak...

aritok...
nya bersanding..
apa gk mekorg...
nya kwen..mekorg g melebih~
pengntin laki g ambik gmbar mekorg..
hahaha

Dari kiri: eda,zarith,kumi,mimi,yati,aien,tijah

geng hypers ada 6 org...
berbasikal sama g sekolah...
dengn kiraan berdua2...
zarith n ika...(ika dah kawen)
kumi n mimi...(mimi bru ja kwen)
aku n yati..(sapa gk pastok o?)


haha...mestila yati...

member sekampung aku~
mekorang membesar sama...
msing2 ada haluan kedirik dah...
byk memori lucu..

mcm2 eyh..
lot of love~

Love From,


Tuesday, December 8, 2009

~im 21~

Posted by aienn at 1:43 AM 2 comments
sampe sudah ke hari keramat tok...
21 thun lalu aku dilahirkan oleh my mak...
semakin hari aku smakin membesar....
kematangn pun ble la thn bertmbahnya...

thanks untuk sesiapa yg masih ingt bday aku...
p aku sebenarnya sik berapa kisah org ingt sik...
tapi mun sepul lupak kompom ku marah..haha

aku tkut untuk menjadi dewasa...
bukan apa..tggungjwb mkin besar...
sik ble main2 gk cm dlok2...
mesti mok komited ngn study and commitment ngn relationship...
haha

tahun tok aku dapt hadiah dari mk and bapak ku jak...
cuti2 tok, susah mok smbut ngn kwn2 n boypren kan...
tpi syukurla..ada fmily...
apa2 pun fmily come first ok?
then, bila kwen bok suami comes first...
thun lepas aku dpt kek ja...
thun tok pulak...kain and blouse..

tok dari bpk ku...


and tok dari mak aku...



thanks mak and pak..
you two are always the best..

ada juak hadiah dari celcom...
hehe free call and sms...
bergyut smpe pth la tok...
terima ksih celcom..

~dunia kita semakin hari semakin tua~

Posted by aienn at 12:35 AM 0 comments
aku sebenarnya tertarik dengan berita baru2 tok...
dekat Pahang...Bukit Tinggi mun sik silap...

berita dari tv3 ya padah...
berlaku gegaran pada skala ritcher 2.5 dekat kawasan bukit Tinggi ya...

and ble jadi gegaran ya akan bertmbah kepada 7 skala ritcher menurut prof di UiTM..

then aku mula teringat akan kiamat...
sesetengah org padah...
Malaysia bebas dari sebarang bencana alam..
jgn terlalu kompom k..
coz before tok pun ada berlaku tsunami..

kan Malaysia bebas tsunami..
jadi knk tiba2 ble berlaku...

yes...ng btul..proses semula jadi.. tapi kita mesti ingt juak...
DUNIA KITA MAKIN HARI MAKIN TUA...

and kiamat juga menghampiri...

ditmbh lagi dengn cerita 2012, aku semkin kecut perut...
persoalannya....

dah ckupka amalan aku?

mcm blom jak..


ada jak dosa yg kita sik tersengaja polah...

samada sedar atau sik...

normal kita berdosa kerana kita hanya lah..
INSAN BIASA..

sekda yang Maksum..


but, jgn kita berani menilai org coz Tuhan jak ble menilai manusia..
sapala kita nk menilai sesama manusia...
kan dah jadi riak namanya...

aku tertarik dengan kata2 sapa o? sik ingt juak la...

"berusahala seolah2 kita hidup selamanya and beribadahlah seolah2 kita akan mati keesokan harinya...
"

selama tok aku berpegang pada prinsip ya....
tapi aku sik tauk la aku bleh ka sik..
tapi aku akan cuba..

memandangkan usia aku and dunia tok berjalan seiring meniti hari2 yang mendatang...

samada aku yang akan berhenti dolok ataupun dunia yang akn dolok berhenti dan akan menyebabkan aku berhenti...
aku sendiri pun sik tauk...

allahualam...

before anything happen...
sorry for everything...
untuk sahabat, keluarga and sekalian la sapa2 jak yg berkaitan ngn aku..



Monday, December 7, 2009

senarai aktiviti cuti

Posted by aienn at 11:07 PM 0 comments
yer...
sudah sekian lama....akhirnya kita bertemu kembali....
boring dah tok...so...
jom tgok pa ku dah polah cuti tok...

aktiviti satu

macam biasa...kerjakan akip....
pakaikan tdung ngn akip..
kesian nya...
smua tok kerja kakak2nya
tapi kiut...mcm miak pompoan



aktiviti dua

-main2 ngn nya la...
teringt kebali zmn muda..haha

ajanya polah lukisan pasir...
degil nya tok...org soh berik sikit jak sik dengar..
ujung2 mintak lyn mpun k ckupkn pasirnya pun

tok contoh yng ku brik k akip lok


ujung2...stakat tok jk nya polah..
biasala miak kecik cepat lejuk...
nya tyk: kck sik kak ann?
aku: sgat kaack (ntah jujur ka x)

tok lyn pun hasil...
nya guna pasir2 yg akip buang..
laut nya tukar jadi pasir..




aktiviti tiga
polah inai di kuku...

nya juak gago nk berinai...

kiut jak jarinya...
haha

aktiviti empat
kemas buku2 lama....
syg mok buang...tapi terpaksa juak....
aku terjumpa nota fizik yg aku polah 3 thun lalu...

mun x salh sub topik tok interferens membina n memusnah..
tok pulak parutan belauan...
seronok blaja fizik...
aku ska~
tp kinek dh xda blaja sains dah...sdeh~

tok pulak nota sej aku..


tinggal dua nota tok jk yg aku jumpa...
yg len x tauk cne dah...syang eyh

aktiviti lima
jalan2 cari mkn d kfc bisu

mok seminggu aku kat umah KL
bukan kuala lumpur, umah Kak Long la
haha
aku pg ambil lesen p...
penin palak aku pusin2 k moto dlm pdg ya
mudahan...
blela k..InsyaAllah....

and aku ada satu lagi aktiviti rahsia...
untuk bulan dua lak..
tell u all later k
ok
nite2


Tuesday, December 1, 2009

pinky yg sgt berjasa

Posted by aienn at 12:22 AM 2 comments
she is pinky~

nampak glk ku x pnde edit gmbar kan?
ada gk tgn ku kat gmbar ya




mayb tok dah lmk berlaku...
mok sthun dah... ku teringt kembali...
time sepul g umah aku...
ku mbak nya jln2 keliling lundu k gerek kedua aku...
aku berik namanya pinky....
coz pink kaler....
tengok jgn tak tengok gmbar

berteduh sebentar menunggu hujan berhenti memory daun pisang mekorg..haha

gerek pertama bersama gerek kedua

org pdh aku minah rempit..tp aku bukan..


tok syg gila ku ktnya...
penah aku termarah sepul salnya...
sebab?nya letak pinky kat panas...
ne ku mok...
hehe...sorry a...

pinkyla antara benda yang aku syangi di dunia tok...
hadiah ku PMR dari bpkku yg tersyg...
sampe mati akn kujaga n takkn aku jual...

pinky...kelak mun ble... tuanmu ini mau membawa kamu ke miri... ok?p x jnji...coz tuanmu ini tidak sggup kamu tercedera di dalm bas... rosak muka jelitamu.. ehe

ok...sambung cita sepul di lundu...
guna pinky juak...ku mbk nya g tmn negara lundu...
pantai pandan lundu...betapa berjasanya kamu pinky... dari tingktn 3 kamu berkhidmt dengn aku...
cun juak bdaynya time kt lundu...so amat bermakna sekali kan..
mak ku tyk"bila ktorg nak kawen?"
aku jwab " bila dah da duit mak" haha
mak ku mbknya lunch sama2 kat umah...
nya bedal jak katanya biarpun dah mkn...

byk g menda menarik yang aku sik pat ungkapkan dengan kata2...
bahagia tek nak..ahak...
ku sa...sepjg thun 2009 tok...
sepul ke lundu la pling bermakna...
i do really hope we will be together forever sampe akhirat...
munda peluang mok nya g umah g thun dpn..
aku mok g umahnya thun dpn...
amin...

aku sebenarnya mok cita sal pinky...
then aku merapu benda sik berkaitan
haha

Monday, November 30, 2009

perkembangn waktu cuti

Posted by aienn at 11:58 PM 0 comments

xda yang lain ble dipolah...
apalagi...belasah akip la...
mcm2 keja miak ya....
boring2 kelae ngn nya la...
neda keja lain cuti2 cmtok...

mkn gulabatu famous amous aku brik...


pdnla tgh gigi depan ya buruk...kuat mkn gula batu..haha


sik lmk pasya...
kepalanya dibotakkn..
jadi cm abg budinya..ekekekee

sebelum


selepas


nmpak kiut pulak palak akip kn...bulat cm bola

Thursday, November 12, 2009

peristiwa mikraj

Posted by aienn at 8:21 AM 0 comments

Peristiwa wanita ke neraka pada malam Mikraj

Sayidina Ali k.w. berkata: “Saya dengan Fatimah pergi menghadap Rasulullah s.a.w. Kami dapati beliau sedang menangis, lalu kami bertanya kepadanya, apakah yang menyebabkan ayahanda menangis, ya Rasulullah?”

Baginda s.a.w. menjawab: “Pada malam aku diisrak hingga ke langit, di sana aku melihat perempuan dalam keadaan amat dahsyat. Dengan sebab itu aku menangis mengenangkan azab yang diterima mereka.”

Ali bertanya: “Apakah yang ayahanda lihat di sana?” Rasulullah s.a.w. menjawab: “Aku lihat ada perempuan digantung rambutnya, otak kepalanya menggelegak. Aku lihat perempuan digantung lidahnya, tangannya diikat ke belakang dan timah cair dicurah ke dalam halkumnya (tekak).

“Aku lihat perempuan yang digantung kedua-dua kakinya terikat, tangannya diikat ke ubun-ubunnya, didatangkan ular dan kala. Aku lihat perempuan yang memakan dagingnya sendiri, di bawahnya dinyalakan api neraka. Aku lihat perempuan mukanya hitam dan memakan tali perutnya sendiri. “Aku lihat perempuan yang telinga pekak dan matanya buta, diisikan ke dalam peti yang diperbuat daripada api neraka, otaknya keluar daripada lubang hidung, badan bau busuk kerana penyakit kusta dan sopak.

“Aku lihat perempuan yang kepalanya seperti babi, badannya seperti himar dengan pelbagai kesengsaraan dihadapinya. Aku lihat perempuan yang rupanya seperti anjing, kala dan ular masuk ke kemaluannya, mulut dan pelepasnya (punggung). Malaikat memukulnya dengan corong api neraka.”

Fatimah pun bertanya kepada ayahandanya: “Ayahanda yang dikasihi, beritakanlah kepada anakanda, apakah kesalahan yang dilakukan oleh perempuan itu?”

Rasulullah s.a.w. menjawab: “Fatimah, adapun perempuan tergantung rambutnya itu adalah perempuan yang tidak menutup rambut daripada bukan muhrimnya. Perempuan tergantung lidahnya ialah perempuan yang menggunakan lidahnya untuk memaki dan menyakiti hati suaminya.

“Perempuan yang digantung susunya adalah perempuan yang menyusukan anak orang lain tanpa izin suaminya. Perempuan kedua-dua kakinya tergantung itu ialah perempuan yang keluar dari rumahnya tanpa izin suaminya.

“Perempuan tidak mahu mandi daripada suci haid dan nifas ialah perempuan yang memakan badannya sendiri, juga kerana ia berhias untuk lelaki bukan suaminya dan suka mengumpat orang.

“Perempuan yang memotong badannya sendiri dengan gunting api neraka kerana ia memperkenalkan dirinya kepada orang asing, bersolek dan berhias supaya kecantikannya dilihat lelaki lain.

“Perempuan diikat kedua kakinya dan tangannya ke atas ubun-ubunnya, disuakan ular dan kala kepadanya kerana ia boleh sembahyang tetapi tidak mengerjakannya dan tidak mandi janabah.

“Perempuan kepalanya seperti babi dan badannya seperti himar ialah ahli pengumpat dan pendusta. Perempuan rupanya seperti anjing ialah perempuan yang suka membuat fitnah dan membenci suaminya.

Seterusnya Rasulullah s.a.w. bersabda yang bermaksud: “Perempuan menyakit hati suami dengan lidahnya pada hari kiamat nanti Allah jadikan lidahnya sepanjang 70 hasta kemudian diikat di belakang tengkoknya.”

Abu Bakar as-Sidik mengatakan, aku dengar Rasulullah s.a.w. bersabda yang bermaksud: “Perempuan menggunakan lidah untuk menyakiti hati suaminya ia akan dilaknat dan kemurkaan Allah.”

Usamah bin Zaid menceritakan, bahawa Rasulullah s.a.w. bersabda yang bermaksud: “Aku berdiri di atas syurga, kebanyakan yang masuk ke dalamnya adalah golongan miskin dan orang kaya tertahan di luar pintu syurga kerana dihisab. Selain daripada itu ahli neraka diperintahkan masuk ke dalam neraka, dan aku berdiri di atas pintu neraka, aku lihat kebanyakan yang masuk ke dalam neraka adalah perempuan.”

Rasulullah s.a.w. bersabda yang bermaksud: “Aku lihat api neraka, tidak pernah aku melihatnya seperti hari ini, kerana ada pemandangan yang dahsyat di dalamnya aku saksikan kebanyakan ahli neraka adalah perempuan.”

Rasulullah s.a.w. ditanya, mengapa ya Rasulullah? Baginda s.a.w. menjawab: “Perempuan mengkufurkan suaminya dan mengkufurkan ihsannya, Jika engkau membuat baik kepadanya seberapa banyak pun dia belum berpuas hati dan cukup.” (Hadis riwayat Bukhari)

Alhamdulillah, peristiwa ini banyak menyedarkan dan memberi pengajaran.. Janganlah kita tergolong dalam golongan yang suka menangguhkan ‘T A U B A T’. Kita tidak tahu, bilakah masanya Allah Subhanahu Wata’ala akan perintahkan jantung kita untuk berhenti bekerja, langsung anggota tubuh badan yang lain pun akur lalu nyawa pun dicabut..?

Bila datang perintah Allah, maka sudah pasti tubuh badan kita tidak mampu menidakkannya.. Namun.. Berapa banyakkah perintah Allah selama ini kita nafikan..?


Ya Allah....

ampunkanlah segala dosa kami..

sesungguhnya kami manusia yang lemah lagi tidak berdaya...

Monday, November 9, 2009

translation lagu *after midnight*

Posted by aienn at 10:52 PM 0 comments


english version

After midnight, i shall kidnap you from the world
and i’ll keep you in my room
hush now my love and hold my hand
after midnight i shall take you to a place
where no one else should know of
hush now my love and hold my hand

you are exactly where you’re supposed to be
if anyone asks for you
they would have to find me

stay
keep me awake
keep me amazed
only for today
keep me dazed
my love is yours only

after midnight
i shall stay awake
and if you chose to close your eyes now
hush now my love
i’ll watch you sleep

you are exactly where you’re supposed to be
and if they come for you
they would have to fight me

stay
keep me awake
keep me amazed
only for today
keep me dazed
my love is yours only

stay keep me awake keep me amazed only for today keep me dazed my love is yours only

dalam versi bahasa Melayu

selepas tengah malam, saya akan culik kamu

dan saya akan sembunyikan awak dalam bilik saya

rahsiakan rasa cinta saya dan pegang tgn saya

selepas tengah malam, saya akan bawa kamu,

ketempat yang tiada siapa pun akan tahu

rahsiakan rasa cinta saya dan pegang tgn saya


kamu sebenarnya berada pada tempat betul

jika ada sesiapa yang cari kamu,

mereka perlu cari saya dulu

truslah di sini,

biarkan saya terjaga,

biarkan saya mengagumi,

hanya untuk hari ini,

biarkan saya kebingungan...

cinta saya hanya kamu...

selepas tengah malam,

saya akan terus berjaga

dan jika kamu tutup mata sekarang...

rahsiakan rasa cinta saya

saya akan perhatikan kamu tidur

kamu sebenarnya berada di tempat yang betul

dan jika mereka datang untuk mencari kamu,

mereka perlu berhadapan dengan saya dahulu

truslah di sini,

biarkan saya terjaga,

biarkan saya mengagumi,

hanya untuk hari ini,

biarkan saya kebingungan...

cinta saya hanya kamu...

*mun ada salah, sorry ar...saja mok improve english...fhmkan lagu yg aku suka..

rasanya teknik motivasi intrinsikla tok.

berdasarkan lagu tok la...

aku memang mok jak culik org...

mun ble la...

k2 nite...mok exam sok~

dkt bilit aku

Posted by aienn at 8:19 AM 0 comments
HAPPY MOMENTS~ mula2 xmok asrama terbuka coz fulus dahla xda... mok hidngkn apa ngn tetamu.. then bli jak la yg roti n baked beans dkt koop k brekfast...
tunggu punya tunggu 8.30 bok sepul dtg.... nya kt bilit aku jak....
aku kt bilit nya jak...
sempat gk aku post sgek blog time kt bilitnya tapi heran...xmsuk dashboad... salu jak cmya...
knk o??
inilah hasil sesi fotografi ari ya.... mcm2 kerenah eyh...


rasa bini jak aku tek, sediakn breakfast k laki...
ngahaahahahaha



sukana juak bergmbar muka jaik2 eyh

di katil aku


Saturday, November 7, 2009

~FOO2~

Posted by aienn at 11:19 AM 2 comments
mejanya ada ikie yg aku brik ngn tbung yg mekorg bli sama
aku punya katak~


saya sekarang berada di F002 aka. bilit sepul~
tengok persekitaran...ble la thn...
atas meja pun ok....
skali tgok loker....
bju x brapa kemas... kerana xda kerja... boring...then...kemas la bjunya yg agak sik kemas... sekarang pun gk tengah kt bilitnya..
ada masa sejam jak gik~
seronok juak kdg2 ble jalan2 sitok...




then, ada persembahan daripada adel....
mcm rock star kata diriknya...
seronok~

yobih~sa ayu jk ku sia..
huahuahua

Sunday, November 1, 2009

ujung minggu yg sekda cuti

Posted by aienn at 7:38 PM 0 comments
sabtu dan ahad
hujung minggu yg sibuk....
men sremban n men badminton...
mlm2 trus leput kekepakkan kerana hutang oksigen yg terlalu byk di dlm bdn...
trus x pat blaja...

ini dia btu bertuah saya..
tapi lady bird ya cdar la...
sekadar hiasan semata2

tauk sik...
dlok nk, time kcik2 tringin glak mok ada petndingan seremban...
mok tjuk hebat tek...nguahahahaahaa
setelah penantian selama lebih kurg 14 thun cmya...
dah tua aku bok la cita2 tercapai...
Syukurnya kehadrat Ilahi kerana memakbulkan doa seorg budak kecil biarpun bok sekarang tercapai...
tokla hikmahnya Allah meletakkan aku ke institusi tok kot...
mun tpt lain neda cmtok...


ini dia aksi saya bermain seremban...
hahaha...
shaking2 tgn...
ntah apala mok dinervous glak...
seremban jak pun...
ujung, klah ngn izzah setelah kepak bermain selama 2 jam u!


ini saya dan pasangan bdminton azi...
tpi bukn time men bdminton la
lupak pulak nk ambik gmbar...
bz main kot...
byk saat mencabar...
alhamdulillah...improve juak mekorg main.
kalah ngn baby duak grace...
yg len nya okla ya...kira meng tipis jak pun..huahua
nuraziemah vs nurain
bukanla.. team mate aku tok



dlok kan, aku merupakan seorang yg sangat la malu mok join terutama mun sukan2 tok...
yerdeh~
bkn apa...aku malu dengan keupayaan diri aku yg sangt lemah...chewah~~
akhirnya, aku memberanikan diri untuk menyertai dua pertandingn tok...
berkat sokongn kwn2 juak, menimbulkan keyakinn diri ngn aku...
terima kasih semua...
x lupak juak ngn cinta sempurnaku...
awak sentiasa ada dismping saya...
sik kira bila2 pun, awak ada menemani...
men serembn, men badminton, setiap saat sik pernah tinggl...
yerdeh...ahaks~
n pengumuman untuk smua...
aku bok pernah menyertai sukan
improve dah aku...tinggi dh kompiden
haha



kesimpulan : dua2 pun no 2. Ckupla ya...
tahniah ya untuk nath, siti and stefi,azi juak~
majulh sukan untuk IPS.wah~~



Friday, October 30, 2009

you mean so much for me~

Posted by aienn at 1:45 PM 3 comments
terjumpa kotak cinta tok kat dalm loker atas...lmk x buka...
bila buka...mcm2 kt dlm ya....teringt mcm2 perkara...
( ^ . ^ )
rindu kisah ya
jom selongkar isinya~
this is the first thing he gave to me~
ahahaha...mula2 mok ngorat la ya...
tapi x tauk mok luahkan camne...
tokla caranya kot...letak kat dlm beg...nela org tauk...surprise kunun..haha

then, dtgla notes2 kdk tok...smua tempat ada...
kat henpon, kat laptop, dalm pencil case, dalam beg, smua tempat ditmpat ngn benda tok...
sory d, yg len ada yg terhilang n kena aek termasuk yg kat lptop ya.

dtg surat cinta pulak
heppy gila time ya...maklumla lmk dah x bersurat menyurat..
time sek men dlok jak kali teraher dpt surat cinta...
this is what I love the most~ (^ . ^)


tok pulak dia sendirik lukis...
ble than kcknya...

tok pulak bli time kat airport...
time ya...dah mok blit cuti pjg...sedihla tek nak...
almaklumla bok penah berpisah..hahaha...lucu..

hand made bookmark from him~
i love it so much


tok pun hand made from him~.
rasanya penanda buku juak la

digunakan untuk diner beg kecik tok...
lmk2 jadi pencilcase..
ingtkan nya bli...
duhal...tutttttt....hahahahah

nampak sik kimono ya?
ya pun sepul bagi~
matching ngn bjunya...

ini popoi~
kesian popoi dah berdebu~

next...kasut putih kegemaran saya ni...
tpi knek syg xpat diguna gk...tumitnya tggl..
bising mun dipake terutama mun mok g libry...

bdge cartoon network...
ada juak power muslimah girl...
tek carik x jumpa...lakla carik gk sigek



dari THE ROCK SHOP...
punya la penin cina sia tggu i pilih bju kapel ne pling kack...
mestila mok yang terkacak nak..k smbut 1st anniversary...
ujung2 tok jauk kna bli..

barang2 kemas tok smua dari sepul....
yang cincin beserta rante ya awal2 bergerek time birthday sepul dpat..
nya bday...i pulak dpt hadiah...ngahahahaaha


thun pertama bercinta(skema nye)
dpat cincin,rante n kreta...
wow,mewah...haha..keta mainn ja
y kelisa? coz thts my favourite car...
thun second mok kereta mena gk k?hehehe

tok pulak i yg bagi....
smpe 4 pagi jhit coz mok siapkan tepat time aniversary...
lmak gilak ditgguh sebenarnya~

my favourite flower...
bunga sebenar...
kinek dh jadi hitam ros puteh ya...masih gk simpan...gk wangi juak...

yonex k men bdminton ptg2....

anak mekduak..
bengas, oppa, didi,...
elmo n shiro dah mbk blit umah...xda nya duak sitok

yerdeh~
yajak benda lam ya tek....
hehe....
mudhan Allah sentiasa merahmati hub kta n
of course mok smpe akhirat
amin~




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hikayat putri aienz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal