Facebook Badge

shopping jom =)

Tuesday, December 8, 2009

~im 21~

Posted by aienn at 1:43 AM
sampe sudah ke hari keramat tok...
21 thun lalu aku dilahirkan oleh my mak...
semakin hari aku smakin membesar....
kematangn pun ble la thn bertmbahnya...

thanks untuk sesiapa yg masih ingt bday aku...
p aku sebenarnya sik berapa kisah org ingt sik...
tapi mun sepul lupak kompom ku marah..haha

aku tkut untuk menjadi dewasa...
bukan apa..tggungjwb mkin besar...
sik ble main2 gk cm dlok2...
mesti mok komited ngn study and commitment ngn relationship...
haha

tahun tok aku dapt hadiah dari mk and bapak ku jak...
cuti2 tok, susah mok smbut ngn kwn2 n boypren kan...
tpi syukurla..ada fmily...
apa2 pun fmily come first ok?
then, bila kwen bok suami comes first...
thun lepas aku dpt kek ja...
thun tok pulak...kain and blouse..

tok dari bpk ku...


and tok dari mak aku...



thanks mak and pak..
you two are always the best..

ada juak hadiah dari celcom...
hehe free call and sms...
bergyut smpe pth la tok...
terima ksih celcom..

2 comments on "~im 21~"

ppiey on December 12, 2009 at 6:01 PM said...

hee~~
besh eyh pat adiah..
kmk kirum doa jak la aa.. ^^,

aienn on December 13, 2009 at 2:51 PM said...

thanks piey...
doala pling bgus kan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hikayat putri aienz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal