Facebook Badge

shopping jom =)

Sunday, November 1, 2009

ujung minggu yg sekda cuti

Posted by aienn at 7:38 PM
sabtu dan ahad
hujung minggu yg sibuk....
men sremban n men badminton...
mlm2 trus leput kekepakkan kerana hutang oksigen yg terlalu byk di dlm bdn...
trus x pat blaja...

ini dia btu bertuah saya..
tapi lady bird ya cdar la...
sekadar hiasan semata2

tauk sik...
dlok nk, time kcik2 tringin glak mok ada petndingan seremban...
mok tjuk hebat tek...nguahahahaahaa
setelah penantian selama lebih kurg 14 thun cmya...
dah tua aku bok la cita2 tercapai...
Syukurnya kehadrat Ilahi kerana memakbulkan doa seorg budak kecil biarpun bok sekarang tercapai...
tokla hikmahnya Allah meletakkan aku ke institusi tok kot...
mun tpt lain neda cmtok...


ini dia aksi saya bermain seremban...
hahaha...
shaking2 tgn...
ntah apala mok dinervous glak...
seremban jak pun...
ujung, klah ngn izzah setelah kepak bermain selama 2 jam u!


ini saya dan pasangan bdminton azi...
tpi bukn time men bdminton la
lupak pulak nk ambik gmbar...
bz main kot...
byk saat mencabar...
alhamdulillah...improve juak mekorg main.
kalah ngn baby duak grace...
yg len nya okla ya...kira meng tipis jak pun..huahua
nuraziemah vs nurain
bukanla.. team mate aku tok



dlok kan, aku merupakan seorang yg sangat la malu mok join terutama mun sukan2 tok...
yerdeh~
bkn apa...aku malu dengan keupayaan diri aku yg sangt lemah...chewah~~
akhirnya, aku memberanikan diri untuk menyertai dua pertandingn tok...
berkat sokongn kwn2 juak, menimbulkan keyakinn diri ngn aku...
terima kasih semua...
x lupak juak ngn cinta sempurnaku...
awak sentiasa ada dismping saya...
sik kira bila2 pun, awak ada menemani...
men serembn, men badminton, setiap saat sik pernah tinggl...
yerdeh...ahaks~
n pengumuman untuk smua...
aku bok pernah menyertai sukan
improve dah aku...tinggi dh kompiden
haha



kesimpulan : dua2 pun no 2. Ckupla ya...
tahniah ya untuk nath, siti and stefi,azi juak~
majulh sukan untuk IPS.wah~~



0 comments on "ujung minggu yg sekda cuti"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hikayat putri aienz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal