Facebook Badge

shopping jom =)

Monday, April 9, 2012

niah C.A.V.E

Posted by aienn at 11:53 PM 0 comments
syukur alhamdulillah....
umpama impian jadi kenyataan....stelah sekian lamanya berada di benua miri ini...
smpai juga ke tmpt ni....
sgt penat tp sgt seronok tapi saya sangat suka dan saya suka lagi dan suka lagi dan lagi...

kita mulakan dengan gmbr mukaddimah ini....perjalann dimulai dngn menaiki perahu comel....


sgt menikmati kebesaran Allah...






dan perjlnn diteruskan dgn berjln kaki...dan berjalan lagi dan berjalan lagi sampai penat...adoi....
kaki tak tau nk ckp mcm mana ...dhla lama x exercise..



hai hensem..hihihihi




permandangan ini sgt menakjubkan seorg nurain yang baru pernah masuk gua..

keadaan didlam gua begitu gelap dan berbau taik kelawar....
ramai yng sampai kt rumah ni jak....tp biarpun smpai rumh ni jak pun dh ckup pnt.....ain masuk gak..bila la lagi nk pg kan....





Time ni baru nk mula jln masuk gua...kita layan je lah gmbr ye...dpt ambik sikit2 je gmbo time kt dlm tu..sbb terlalu glap...sedikit seram tp diam jeee.....

kekaburan sedikit kualiti gmbrnya,,,tp ok la...asal ada gmbr..







perjalanan yang lama itu tamat di sini



yang ni dah patah balik....muka penat yg merah



sgt enjoyable, funnable, greatable, happyable, and excitable.

balik tu terus rasa pnt smpai 3 hari..hohoho

ok..enough for today...hrp2 esok murid klas miss aienn bolehla lulus LINUS smua..
hadoii


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hikayat putri aienz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal