Facebook Badge

shopping jom =)

Monday, December 7, 2009

senarai aktiviti cuti

Posted by aienn at 11:07 PM
yer...
sudah sekian lama....akhirnya kita bertemu kembali....
boring dah tok...so...
jom tgok pa ku dah polah cuti tok...

aktiviti satu

macam biasa...kerjakan akip....
pakaikan tdung ngn akip..
kesian nya...
smua tok kerja kakak2nya
tapi kiut...mcm miak pompoan



aktiviti dua

-main2 ngn nya la...
teringt kebali zmn muda..haha

ajanya polah lukisan pasir...
degil nya tok...org soh berik sikit jak sik dengar..
ujung2 mintak lyn mpun k ckupkn pasirnya pun

tok contoh yng ku brik k akip lok


ujung2...stakat tok jk nya polah..
biasala miak kecik cepat lejuk...
nya tyk: kck sik kak ann?
aku: sgat kaack (ntah jujur ka x)

tok lyn pun hasil...
nya guna pasir2 yg akip buang..
laut nya tukar jadi pasir..




aktiviti tiga
polah inai di kuku...

nya juak gago nk berinai...

kiut jak jarinya...
haha

aktiviti empat
kemas buku2 lama....
syg mok buang...tapi terpaksa juak....
aku terjumpa nota fizik yg aku polah 3 thun lalu...

mun x salh sub topik tok interferens membina n memusnah..
tok pulak parutan belauan...
seronok blaja fizik...
aku ska~
tp kinek dh xda blaja sains dah...sdeh~

tok pulak nota sej aku..


tinggal dua nota tok jk yg aku jumpa...
yg len x tauk cne dah...syang eyh

aktiviti lima
jalan2 cari mkn d kfc bisu

mok seminggu aku kat umah KL
bukan kuala lumpur, umah Kak Long la
haha
aku pg ambil lesen p...
penin palak aku pusin2 k moto dlm pdg ya
mudahan...
blela k..InsyaAllah....

and aku ada satu lagi aktiviti rahsia...
untuk bulan dua lak..
tell u all later k
ok
nite2


0 comments on "senarai aktiviti cuti"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hikayat putri aienz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal