Facebook Badge

shopping jom =)

Tuesday, December 1, 2009

pinky yg sgt berjasa

Posted by aienn at 12:22 AM
she is pinky~

nampak glk ku x pnde edit gmbar kan?
ada gk tgn ku kat gmbar ya




mayb tok dah lmk berlaku...
mok sthun dah... ku teringt kembali...
time sepul g umah aku...
ku mbak nya jln2 keliling lundu k gerek kedua aku...
aku berik namanya pinky....
coz pink kaler....
tengok jgn tak tengok gmbar

berteduh sebentar menunggu hujan berhenti memory daun pisang mekorg..haha

gerek pertama bersama gerek kedua

org pdh aku minah rempit..tp aku bukan..


tok syg gila ku ktnya...
penah aku termarah sepul salnya...
sebab?nya letak pinky kat panas...
ne ku mok...
hehe...sorry a...

pinkyla antara benda yang aku syangi di dunia tok...
hadiah ku PMR dari bpkku yg tersyg...
sampe mati akn kujaga n takkn aku jual...

pinky...kelak mun ble... tuanmu ini mau membawa kamu ke miri... ok?p x jnji...coz tuanmu ini tidak sggup kamu tercedera di dalm bas... rosak muka jelitamu.. ehe

ok...sambung cita sepul di lundu...
guna pinky juak...ku mbk nya g tmn negara lundu...
pantai pandan lundu...betapa berjasanya kamu pinky... dari tingktn 3 kamu berkhidmt dengn aku...
cun juak bdaynya time kt lundu...so amat bermakna sekali kan..
mak ku tyk"bila ktorg nak kawen?"
aku jwab " bila dah da duit mak" haha
mak ku mbknya lunch sama2 kat umah...
nya bedal jak katanya biarpun dah mkn...

byk g menda menarik yang aku sik pat ungkapkan dengan kata2...
bahagia tek nak..ahak...
ku sa...sepjg thun 2009 tok...
sepul ke lundu la pling bermakna...
i do really hope we will be together forever sampe akhirat...
munda peluang mok nya g umah g thun dpn..
aku mok g umahnya thun dpn...
amin...

aku sebenarnya mok cita sal pinky...
then aku merapu benda sik berkaitan
haha

2 comments on "pinky yg sgt berjasa"

Anesa `Aziemah on December 1, 2009 at 9:54 AM said...

amin~ g kk lak mek ekot aaa..haha

aienn on December 7, 2009 at 10:57 PM said...

boleh2...kumpul wit sama2 k...ble shoping cnun

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hikayat putri aienz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal