Facebook Badge

shopping jom =)

Tuesday, December 14, 2010

sebelum berakhirnya 2010

Posted by aienn at 12:03 PM
sebelum mengakhiri thun 2010 ini.....

marilah kita mengenang kembali detik2 menyerenokkan semasa semester 4 ini....
aktiviti mmg byk....serius...pnt gila......tp org ckp...ini baru shj permulaan dalm dunia perguruan ini...
thun depan aienn akn berpraktikum pula....hukhukhuk...
org ckp lgla bz.....jd jika hendak dibandingkn dengan semester 4 ini mmg tidak ada apa2 nya....
semester ini juga telah berkenalan dgn lebih mendalam dengan ENCIK CALCULUS...
wa....sem 3 yg lepas CIK STATISTIC...
mcm nk koyak jk buku time ulang kaji last minute....last2...sik tauk masuk ke tidak dlm otak ni..hahah

tp tak mengapa....calculus dan statistic tidak ada apa2 jika hendak dibndingkan dengan blaja erti hidup yg sebenar....2010 sememangnya sgt mencbar tnaga fizikal aienn yg sdia lembik ini...bila ingt balik2....teringt zaman sekolah....cekgu pggil ain LUMEK...hohoho....lumek tu ikan yg lembik..yang lembik itu ialah saya....hohohoo...tp kalau nk dbandingkn dgn dahulu....saya ni jauh lebih kuat berbanding zaman sekolah dahulu....

gmbr ni diambil last day exam aritu...heheh

nmpk hepy sbb dh lepas exam...blik ni murung lagi tunggu result...kekadang terasa nk terberak pun ada..hahah...thun dpn nk praktikum....kompom lg rasa nk berak..hish2...




ini gmbar kami time perkhemahan pengakap...4hr 3 mlm....nk mampuih je rasa time tu...
bru lpas seminggu berkhemah kt kpg bakam...trus sbg lagi pengakap...tp apa pun...saya enjoy!!!

ini rkn2 grup saya sekawan biru ke merah ek?bru 22 dh lupa





kasut saya yg comell



pintu masuk rumah jiran saya


muka senyum terpaksa




mkn2 ngn mentor tp mentor xda...heheh



perkhemahan kt kpg bakam

gmbar dah xtau ltk kat mana...
hahhaa...
tp ain ingt lgi dgn fmily angkt ain...
dedek iqah...ala....bru teringt..blom ambil gmbr dr nurul lgila..huhu
saya akn ingt smpai bebila kt fmily angkat ain ni...
mereka baikkkkkk



ni plak hsil kerja sni dlm pendidikn..



rasanya dh cukup la ni kan....
ain pun dh mls dh ni...
ain hrp thun dean akan lebih bermakna dan penuh dgn chy keimanan..heheh
hrp2 semuanya ok2 jak...

thun depan nk pindh rumah baru...wohoohoho..
byk kerja ouh./

2010 ttp dlm kenangan...heee

0 comments on "sebelum berakhirnya 2010"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hikayat putri aienz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal