Facebook Badge

shopping jom =)

Sunday, December 26, 2010

can't take my eyes off a you..hehe

Posted by aienn at 2:16 PM
untuk pengetahuan semua....bukn lelaki jk yg suka cuci mata tengok pompoan cntik tau!
kalau nk tau...pompoan pun suka tgok lelaki hensem....
mungkin skarg zaman memang dh berubah...tp nilah hakiktnya....
lau ada yg ckp xska tgok lelaki hensem ni mmg tipooo la kamuuu ito.hehe

slh sorg pempoan tu mmg ain ni lah...
kdg2 lau tgok muvie kn..berangan2 pulak jd heroin cerita yg melakon dgn pelakon hensem tu...
tp sygnya......knapa xda yg seirs mereka ini kt malaysia ni.....

dengn ini....ain akn pergi ke seoul korea suatu hari nnti untuk cari mereka ni.heheh
ahah,,,,
kekdg terasa tk leh nk tdo mlm je ingt2 plakon hensem2 ni tau....
hati ini terasa cair spt lilin shj bila tgok mereka2 nih.....

memang PENCURI HATI la.ngahagahaha

ok ada beberapa org yg ain mint sngt....

carta lelaki hensem yg memikt hati seorng nurain

1. LEE MIN HO....

kalau jumpa min ho ni ain nk ckp kt dia.....Hebatnya ciptaan Tuhan yg sorg ni..tu pon kalau dia x wat plastic surgery la..heheh
min ho ni nmpak kull je...tiap kali dia melakon salu msti wtknya susah nk di goda pompoan cntik...adaka lelaki cmtu kt dnia ni? tu yg buat ain gila sgt kt dia ni...tiap sdut pon hensem.dari kanan, kiri, atas, bwh...semua sdut pon hensem...uwaaa.aa.......nk sgt jumpa dia....
setiap drama min ho ni melakon mmg ain suka glak2...hahah





2. Paul Wesley

yg ni plak pelakon cerita vampire diaries...dia ni pun nmpk mcm xde perasaan je melakon lam cerita tu...hehe...memang kull la...hahah
lau jumpa paul wesley ni ain nk ckp....
paul, ada adik hensem mcm kamu x?ngeh3




3. Dao ming si aka jerry yan cheng ju

yg ni pon tak jauh sgt bezanya dgn lee min ho...muka grg n xde perasaaa. yup...saya suka org x de perassaan sb selalunya lau org yg x tunjuk perasaan ni lah yg pling dlm perassaannya..se
mcm gerek i jugak.ngahahaha..


4. Dude Herlino

meow2....kiut sgt jejaka endon sorg ni...heheh....suka2...like3x..





5.Wentworth Miller

pelakon prison break ni...




bila dfikirkan..ain suka lelaki kull....yg mukanya garg...n xda perasaan....sbb yg xda perasaan tu lah selalunya yg pling dlm perasaannya....heheh...ntah btol ke tidak...

muah3x...lap u ol...

okla....dh ckup dunia imaginasi smpai d sini...
kembali ke alam nyata...
=p

6 comments on "can't take my eyes off a you..hehe"

Nisa.MKR on December 26, 2010 at 5:59 PM said...

haha..mek sokong tak,ain..
mok paul wesley..huhu..

cuci mata mek tgk post tak tok..haha..

*hadey2..sowi bf saya* haha..

aienn on December 26, 2010 at 10:17 PM said...

hahah...kan....cair kan...hehe

Nisa.MKR on December 26, 2010 at 11:15 PM said...

cair dow..haha..camtok laki nangga ompuan kacak..haha..

aienn on December 27, 2010 at 10:32 AM said...

hahah...yala...sama jak snanya..heheheh
tp cinta tetap satu..nghahahaha

Nisa.MKR on December 27, 2010 at 1:43 PM said...

mena ya..hehe..sepul tetap dhati..:D

aienn on December 27, 2010 at 4:36 PM said...

hahah...=p
senyum nakalll =))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hikayat putri aienz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal