Facebook Badge

shopping jom =)

Wednesday, March 17, 2010

||update lagi||

Posted by aienn at 7:54 AM
atas permintaan ramai..hehe.....
aku update lagi aku punya blog ni dengan hasil aku yg terkini
terima kasih atas segala sokongn anda semua dengan hasil aku yg x sbrapa tok..
n sory juak coz xpt gk nak menerima tempahan..
lelah juak keroja tok wei...
full time cuti i habis..hoho
sa penin2 juak molahnya tkut org x berkenan
hehe
Description

ok, kita pergi kepada main point kita...
tok untuk mai....
menurut mai untuk anniversary pertama...
jiwang juak ko mai..haha
p anyway..kacak juak design nya mok ya...

front n back view



yg tok pulak dari maziah....
ng peminat pink n butterfly..
harap2 nya suka la o...



tok untuk lydia...
bunga besar ditengah2 macam corak cadarnya nya soh aku ikut..
(pecah la rahsia katil ko oleh aku lyd)
haha


ini pulak jamie punyerrr
(^o^)v
kelak tempah gk la mie o?
kinek sik pat lok..


*******************thanks for visiting********************
saia menghargai anda =)



0 comments on "||update lagi||"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hikayat putri aienz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal