Facebook Badge

shopping jom =)

Thursday, March 18, 2010

[thanks all]

Posted by aienn at 10:15 PM
Assalamualaikum dan salam sejahtera PENAUNG

sebagai penghargaan kepada semua ajk tertinggi needle arts collection...
tibalah masanya penaung ni mok berik sedikit penghargaan..


ketua hal ehwal pengurusan kain ..ni dia...
mempersembahkan...kak long! wiwit,...


haha
aku hadiahkan dengan keychain ladybug merah hitam ini...


AJK pencari pelanggan aka salesgurl..hehe


aku dera dia buat sendiri!!!! ini hasilnya....

ada peningkatan dah!bole jadi pekerja aku lak

ini pulak selaku ketua ajk kemas mengemas barangan aku.. hehe...



aku hadiahkan.... tara...beg hp ajaib!



ini dia lelaki terhensem di pulau borneo..

dia ni nk jugak hadiah...
identiti dirhsiakan..



aku bagi ninja ni untuk lkat dekat meimei nya..



ini hadiah untuk AJK promosi dan pemberi inspirasi awal ;)


yang ni pulak sebagai cenderahati kepada nephew baru aku a'a...
(ku tauk..yg pake lak maknya...)




********************terima kasih atas sokongan anda***********************
jasamu dikenang

Yang ni aku buat sbg penghargaan untuk diri aku sendiri
=^.^=





0 comments on "[thanks all]"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hikayat putri aienz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal