Facebook Badge

shopping jom =)

Monday, March 15, 2010

(^o^)v

Posted by aienn at 6:22 AM
****************bissmillahirrahmanirrahim***********************

kali ni pulak aku punya entry untuk keychain yg org tempah untuk dijadikan hadiah..
bgus gak idea ni kan...

rama2 ni aku xkonfiden gak nak buat..
lama aku pk cmne nk buat kepaknya mcm nk terbang n nampak live..
pk punya pk..ni la hsil pemikiran aku yg x seberapa.....ok la tu kan..




pingu bermata jujur ni nmpak mcm muka sik bersalah jak....
innocent mukanya...
mulanya nk buat matanya juling...tp aku rasa kesian pulak..
ujung2 innocent jadi mukanya..



yg ni....antara org terawal yg tempah...
sebelum aku mula dulu2 dia yg tempah..
satu untuk pakwe die yg tak nk pbs dengan aku...
haa.....kurg la hensem ko jan.. hahahahah


yg ni pulak untuk adel...
peminat garfield n kaler kuning...
rawk katanya...
apa pun.. hope u like it del!


**********************sekian************************

(tiada kaitan antara yg hidup dan yg dah meninggal hehe)

2 comments on "(^o^)v"

BabyNisa on March 15, 2010 at 9:59 AM said...

haha..ain..mek org 1st tempah ka??hhihi..bgs2.. =) leh pat diskaun..haha.. ain..mun nk tempah gik lehka?? =)

- hikayat putri aienz - on March 15, 2010 at 11:21 PM said...

haha..ada jak nisa tok..lom pulang modal g tok sulu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hikayat putri aienz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal