Facebook Badge

shopping jom =)

Sunday, February 13, 2011

3 thun sudah

Posted by aienn at 10:28 AM
assalamualaikum shbt2 sekalian...
ok hari ni ain nk cerita sikit sal semalam...
ok semalam hri yg penting la jugak...12 februari 3 thun yg lepas...
tepat pukul 7.28pm, ain tlh pun berkapel dgn saiful.
xda smbut2 mcm thun2 yg lepas...byk urusan semalm...
semlm g rumah terbuka dr hu,
then ada mkn doa slmt rumah, sekali dgn rumah saiful gak~~
ok la tu kan....hahah...

nk wat sedikit refleksi kt sini...
mmg byk penglaman la jugak dh ni
masam, masin manis, lemak2, pedas...byk gak dh rasa ni
eyh, hrp2 menjadi smpai ke nanti la...
org ckp cinta mati biar sampai mati, jgn sampai ke lain hati...



maki kita flash back lagi 3 thun yg lepas...
buka2 n tgok2 gmbr2 lama2 dulu kala jom

ni zaman mula2 gerek2 dulu...
time ni suka la sgt pg pntai...zaman ni saya pipi tembam.dia pipi kurus







yg ni pict time 1st time dating


zmn ni gak zaman gila tgok wyg...




saya paling suka ini
dia lukis







yg ni thun pertama
muka saya pulak ketembaman



sa bersanding jak..nguahahah






tahun ni kedua smbut kt bintulu

cari2 gmabr x jumpa...huarghhh!!


tp xpe.gnti pict ni lah






dan ini plak gambar2 sekarang~~
muka pon dh sikit berubah...
matang dah kot..hahahah
tp skrg dia yg pipi tembam, saya pipi kurus









dan yang paling penting.....10 thun akan dtg nk dpt sorng yg bernama darius ..ni muka dia...
hehe...ambil dri entry yg lma2 dulu kala...





dan pesanan untuk awak...
kalau awak terbca lah ye...

saya selalu pk...awak rugi dpt saya.saya yang untung dapat awak..
awak lah hero superman saya..huahuahua...
tolonglah menjaga saya yang clumsy, cuai, comot, pelik, sukar difahami, keras hati, xda sopan santun lg x cantik ini.
Terima kasih cinta~~
waaaaaa sedehnya~~~~
nk kawen cepat..hahaha
awak x tau ke saya hepi sgt ada awak??

0 comments on "3 thun sudah"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hikayat putri aienz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal