Facebook Badge

shopping jom =)

Sunday, November 21, 2010

haqeefku syg...

Posted by aienn at 11:49 PM
eheheheheh....
tiap kali blik rumah ni kan....
mmg tak pernh sunyi tau
ni lah budak tu...
walaupun pnt lyn kereah dia...
tp seronok kalau ada dia ni...
kalau rumah xde budk mmg x seronok lgsung tau..
hehehe

dlam seminggu ni ain mmg lyn kerenh dia je la...=)
2 hari pertma dia mmg msih baik lg...
ni dh nk dkt seminggu...
kompom dh keluar kata2 mcm "sik bestna kak anne ada rumah tok ey''
xpe2...aienn dh biasa benda2 cmni..
hahah

ok...aienn nk bg tengok lukisan dia k...
seperti biasanya....dia suka tmnkn aienn menjhit...
nk lebih spesific temnkn tu mksdnya "kacau"la..
hahah...dia slalu ckp..."bkn kmk ngaco...kmk nolong"
aok sgt la tu ye kip...
hahah

sebelum menjhit tu...ain ada la lukis2 skit..
lpas tu dia nk ain lukis powerpuff girl...
ain lukis cincai je la...mls nk lukis cntik2...
hjung2 msuk tong smph gak kan..
hahah

alih2 ain tgok dia pun melukis gak...
ni la hasilnya..



hahaha...comellaaaaa......
pndai gak dia ikut warna PPG tu kan..heheh


0 comments on "haqeefku syg..."

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hikayat putri aienz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal