Facebook Badge

shopping jom =)

Friday, November 12, 2010

dugaan bergolek2 bak ayam golek

Posted by aienn at 10:38 PM

ini adalah printer saya yang pertma
dibeli oleh bapak saya beserta dgn laptp
ok la wak......
saya dh penat lyn kerenah awak ni...
tp xpe...saya maafkn sbb awak dh byk bjasa dgn saya....
dh 3thun setengah dah.....awak berkhidmt dgn saya...
wlaupun awak selalu mogok n kikis duit saya berganda2....tp awak ttp berjasa....
untuk kali ni....
yang jasa awak yg terakhir ialah devider sdp
tu pun x hbis tau....

äbsorber fulll"
apakebenda tu
dh htr tdi diorg ckp htr p canon
ah...mls la aku..

awak tak tauk ke saya btul syg kt awak...
skrg awak meragam sapa yg nk tolong saya print lgi...
sem dpn bru saya bli baru lah...
hish...
dan sekarang....portfolio yg nk dihntr tu nk buat bagaimannnnnnnnnnnaaaaaa!!!!!!!
arh...

xpalah..saya anggap ini sbgai dugaan semasa belajar.....
sgt membuatkn sya hidup berdikari...='(

0 comments on "dugaan bergolek2 bak ayam golek"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hikayat putri aienz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal