Facebook Badge

shopping jom =)

Friday, April 9, 2010

i want! i want! i want!

Posted by aienn at 1:38 AM
:hohoho:
aku mau kereta ni!
kaler pth pink!
pastu mau tmbah glitter2 sikit...
best btol kalau btol2 ada....
tunggu aku kerja nanti aku bli...
kalau tak mampu pun...
yg mcm gaya ni pun ok...
aku dh cop kelisa itam abg aku punya..
heheh




Description


buat masa ni...
aku hnya mampu bli kereta mainan jak untuk adik aku



yg ni....
sentiasa menjadi inspirasi aku..
diltak atas meja spya aku salu ingt...
aku mesti dptkn jugak mini cooper nnti
*kalau "dia" berjaya jd biznes man nnti la*



haha
aku mmg btul2 nak...

Lepas tu...
akan aku jadikan motor impianku sebegini!

temanya...Hello kitty...
tp nak kaler pink lembut n putehhhh...
aku likeeeee sgt
yg mcm ni....


Yang ni akn aku patikan
btul2 realiti

3 comments on "i want! i want! i want!"

GeuMJanDi :)) on April 9, 2010 at 3:25 PM said...

nak jugakkkkk!!!!

Anesa `Aziemah on April 9, 2010 at 8:57 PM said...

kiut aiehhhhh!!!

- hikayat putri aienz - on April 10, 2010 at 12:26 AM said...

yah...sama2 kita bli....haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hikayat putri aienz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal