Facebook Badge

shopping jom =)

Thursday, February 18, 2010

//keychain lagi?//

Posted by aienn at 5:52 PM
orite....
masa untuk bercuti nie i spend all the time to have fun with my little bro..
and also...
buat keychain lagi...
boring...so kita buat la..
hari ni, aku buat 3 keychain....



..:GAPIL,BUNNY dan KUCING:...


kita mulakan dgn GARFIELD ok...

langkah 1 langkah 2



langkah 3 langkah 4

keychain ni ramai org nk mintakkkkkk
tak nak bagi, i ni kedekut tau.hewhew

keychain KUCING pulak...

Langkah 1 & Langkah 2


Langkah 3 & Langkah 4



Last but Not Least...BUNNY

Langkah 1 & Langkah 2



Langkah 3 dan Langkah 4
Bunny ni aku buat special untuk akip
sebab budak ni suka sgt curik keychain aku letak dekat MEMEY dia..
jadi aku buat la satu supaya dia tak ambil aku punya

Lastly,

Sebenarnya....Aku tiru keychain kucing aku...hehehehe
sebijik kan?


7 comments on "//keychain lagi?//"

mie on February 22, 2010 at 3:15 PM said...

menarik tu!!!
boleh buka kedai online ni..

- hikayat putri aienz - on February 22, 2010 at 3:16 PM said...

hehe..yeker? bleh ke? tp mcm x mampu jer..coz mau focus dgn study dulu

Mknace on February 22, 2010 at 3:35 PM said...

:) :) :) sharing is power
thanks for sharing this
hebat...

- hikayat putri aienz - on February 22, 2010 at 3:41 PM said...

welcome..ble gak try sendiri di rumah :))

Anonymous said...

NURAIN DOLHAN!
*Aku nak tempah garfield sigek, talinya adalah tali keychain hp.
*aku nak tempah tekurak! talinya adalah tali keychain hp.
hahaha... terima kasih~~~
ADELINA GUNTOR!

Anonymous said...

NURAIN DOLHAN!
*Aku nak tempah garfield sigek, talinya adalah tali keychain hp.
*aku nak tempah tekurak! talinya adalah tali keychain hp.
hahaha... terima kasih~~~
ADELINA GUNTOR!

- hikayat putri aienz - on March 3, 2010 at 9:49 PM said...

akan saya usahakan k..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hikayat putri aienz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal