Facebook Badge

shopping jom =)

Saturday, June 18, 2011

abis sudah~~

Posted by aienn at 11:19 PM

picca mukaddimah


berdasarkan tajuk entry diatas....
memndngkan esok mo blik miri dh.....
jd akhirnya saya ingin menceritakan sedikit sal cuti yg telahpun mau habis ni....
sekrg saya dalm mode yg sgt mlas bercakap...
jd kali ni lebih kepada gmbr lah k...

kami bercuti2 ni 5 hri 4 mlm....
spnjng cuti ni...
i mmg xnk rehat ....jln smpai habis....selipar pun nipis...
hahahaha
borong byk tdung, tshirt, jeans...eh..memacam la...
smpai bergmbr pun dh tak lalu...
mlm2 time tdo kaki terasa mau ptus jk....huhuh
tu la sikit je hasil gmbr yg ada~~
naik keretapi...eh...bykla nk cerita...

tgok picca la jom..
haaa...satu lgi nk cerita...
time bcuti ni bjln jua sama bkal kazen...ngagagagahaha
malu2 dia sama lecturer dia...
hmpeh budak tu...hahah

duit pun mengalir mcm air!~~
blik swk balik....pokai suda~~~

ahah..lgi satu...sma flite gak ngn nora danish n botak cta juvana.
time tu mereka blik dr sure heboh....

dh2...pnt2///tgok picca lagi...

















iloikeee









0 comments on "abis sudah~~"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hikayat putri aienz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal