Facebook Badge

shopping jom =)

Saturday, May 28, 2011

setengah [G.I.L.A]

Posted by aienn at 5:48 PM
dengan ini, saya melaporkan bahawa sejak 9 jam yng lalu,
saya bersendirian di rumah
semua org telahpun balik ke kmpung halaman....
saya yang lambat membeli tiket telah balik paling lambat daripada org lain

dengan rasa dukacita dimaklumkan,
keadaan saya di sini ok2 saya
tp agak bosan ....
ada sedikit perasaan tkt menghantui diri....

saya tak biasa tggl bersendirian...
saya jujur mnegatakan bahawa saya tidak tkut pada hantu
tp saya tkut pada manusia berhati hantu

saya bersyukur kerana selamat hingga sekarang....
1 jam setengah lagi saya akan bernagkt ke airport.
saya sengaja dtg awal kerana saya tak mau tggal sorg2 kt rumah

pengajarannya kat sini, jgn pnh bli tket blik cuti lambat2....
lagi satu...mesti bli tiket hati JUMAAT
jgn bli hari SABTU

kalau nk jadi mcm saya blela bli tket hari AHAD.
haha...
saya benci perasaan begini..hahah

rasanya byk sgt dh rapuan ni....ni saya nk uplod gambar yg teak berkaitan,,,
lyn je la k..









mok juak ngeso gerek..hahaha
ngegeh juak
JOKOJOKOJOKO

0 comments on "setengah [G.I.L.A]"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hikayat putri aienz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal