Facebook Badge

shopping jom =)

Sunday, July 4, 2010

bersamamu satu keindahan

Posted by aienn at 11:46 PM
Keindahan BersamaMu

bila baca je tjuk entri ni..
kompom korg fikir aku jiwang kan....
apala....positif la sikit....
takkan la asal semua jer ayt cmni untuk awek or pakwe jer kan3x?

sebenrnya aienn nk crita sikit sal progrm KBM...
mksdnya keindahan bersamamu...
lebih kepada motivasi n hubungan sesama manusia, keluarga, rakan n terutama sekali Allah...

sgt memberikan kesan kepada aienn...
biarpun skit mata byk ngis tp aienn rasa tng sgt..

ok ni azie....dia yg tmnkan aienn untuk progrm ni..
thnks ya...
time ni mata msih lebam lgla..
mlm pertama tu sgt menggerunkn...
hmmm..taknk la cerita byk sgt....
biarla aienn n Tuhan saja yg tau..huhu



ni plak geng2 aienn time tu...
heheh...budak tdung ungu tu pling lucu...
serius i tell u.....hihi



yg ni ambik time boring..hihi




yg ni kad luahan untuk ibu bapa...
bgus btul progrm ni..
kalau takda benda ni kan..
mmg jrg la nk bg luahan perasaan terima kasih untuk ibu bapa...
ego kn..mklumla dh besar..kununnya lah..huhuhu





ni hp aienn guna untuk tngkp gmbar yg pertama sekali..
sapa mau bli? rm900 jk
bru 3 hri bli ni ...
tuan dia bli rm700 jew..hihih
sekda la nisa..^^


kesimpulan: hmmm.....sgt bermanfaat untuk insan seperti aku..=)

0 comments on "bersamamu satu keindahan"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hikayat putri aienz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal