Facebook Badge

shopping jom =)

Sunday, May 30, 2010

||menjelajah ke negara seberang||

Posted by aienn at 8:46 PM

muka gembira bercuti..heheh
arrrr jerawttttt..takde adobe skrng nk buang jerawat tuh.hehe


ni pulak gmbar budak yg suka singgah kedai mainan
agak penat melayan kerenah dia nih haishhhh
layan jerlah..

hari ini...family aienn g jalan
2 kat negara sebernag...
almaklumla cuti...tak sahla kalau tak g sini....
seronok tau...
barang murah2....
tiap kali cuti tak miss kalau tak g sini...
tp satu jer la..panas...
mklumla sampai negara seberang..hehe


cmnila kesibukan kota metropolitan serikin ni sikit lg nk smpai ke negara seberang


hahah! ni dia....ratu borong..hahah



nie lah antara barangan yang ada jual kat sini...
macam2 ada,..
memang mcm2 kedai...
yang pling best tgok brg kemas n baju2...
rmbng mata nk bli apa...
duit jer tak de nih..haiishhh

nsib gak aienn bwak payung...panas sgt..
burn muka...
tp rasa mcm berbaloi gak.hehe

yang ni pulak barang2 yang aienn dh grab.... nipis poket...hahah

bju superman ni aienn bli sama ma sepul.. hehe..dia ada kaler itam..aienn plak bli kaler putih..

yang ni satu untuk aienn satu untuk saiful....hmmm dia nak kaler itam gak.. nmpak kurus katanya..hehe


beg ni caya tak? lepas akak aienn tawar.. dia bgi rm20 jer..murah tau...=) pin plak 4 rm 10...apa macm...berbaloi kann

ada gak kawan2 kirim brang...
zulfaizee lah tu lebih2 bli ice pop
semuanya 50 paket aienn bli kat dia..haahahh
takper..nnti nk dia blanja aienn nnti
hahah

****************************************
aienn g negara seberang... hehe..sepul lak pg ranau....dekat dgn gunung kinabalu sepul bilang mau bawak aienn g sana nnti... tp lama lagi la.. lepas kawen kot.. hihi mcm best jak....


gunung kinabalu


wowowoowww..hahah~


ni pling best...lama dh aienn nk mandi cmni... takper2...akan ku jejaki jua nnti...

sekian saja untuk laporan cuti kali nih..hehe


5 comments on "||menjelajah ke negara seberang||"

PENSIL KAYU on May 30, 2010 at 9:23 PM said...

bestnye... huhu

ardinihumaira on May 30, 2010 at 9:25 PM said...

bestnya mandi dengan ikan2.. wow... sonot to...

pssst... nak beg tu buleyh tak? ihiksss

- hikayat putri aienz - on May 30, 2010 at 9:34 PM said...

hehehe...
kena bli sendirik la ardihumaira,..hehe

pensel kayu: mmg seronok tau..jom pg..=)

m@2um@k! on May 30, 2010 at 10:50 PM said...

woi...haha, bkn nk amik gmbr pop ice punn..sepulll!! mcm knl jak bc ya..lupk ku eh..hua3

- hikayat putri aienz - on May 30, 2010 at 11:13 PM said...

hahah..bju ko nk zul..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hikayat putri aienz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal